یادگیری کلمات آلمانی با دسته بندی های محتلف یکی از راه های تسلط به این زبان خواهد بود. در این مقاله واژه های پرکاربرد آلمانی رو یاد میگیریم.
به‌کارگیری اصطلاحات زبان آلمانی در مکالمات روزمره، مذاکرات کاری، مصاحبه‌های شغلی و حتی در تبادلات اجتماعی، نشان از آشنایی شما با زبان و فرهنگ آلمانی خواهد بود و...
می‌خواهید با روشی جذاب و لذت بخش زبان آلمانی را یاد بگیرید؟ با یادگیری آلمانی از طریق آهنگ‌ها، می‌توانید به سرعت و با انگیزه با این زبان جذاب و زیبا آشنا شوید.
اگر به دنبال دانلود انیمیشن و کارتون آلمانی برای کودکان خود هستید این مطلب برای شما آماده شده. هم لینک دانلود کارتون در اختیار شماست هم خلاصه ای از انیمیشن!
در این مقاله قصد داریم پردرآمدترین مشاغل آلمان رو به شما معرفی کنیم و ببینیم با چه حرفه ای میتونیم در کشور آلمان مشغول به کار بشیم...
برای آموزش اعداد آلمانی به کودکان راه های مختلفی وجود داره. اینکه کودک شما با کدام روش ارتباط بهتری برقرار میکنه مهم هست. چند روش یادگیری برای اعداد وجود داره..
در این مقاله قصد داریم با 10 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی آشنا بشیم که به راحتی قابل استفاده هستند.
یادگیری زبان آلمانی در منزل یا محل کار یا حتی در مسیرهای رفت و آمد میتواند یکی از جالب ترین روش هایی باشد که شاید شما هم به آن فکر کرده باشید
همونطور که میدونید روش‌های متنوعی برای آموزش زبان آلمانی به کودکان وجود داره، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از کتاب های آموزشی جذاب برای کودکان هست.
قصد مهاجرت یا سفر به کشورهای اروپایی را دارید؟! میدانید کدام کشورها به زبان آلمانی صحبت می کنند؟!
در این مطلب قصد دارم به شما راه هایی برای آموزش رایگان زبان آلمانی معرفی کنم که به سادگی و با بهترین کیفیت بتونید یادگیری این زبان رو شروع کنید.
بدون شک ساده ترین روش برای شروع یادگیری زبان جدید رفتن سراغ کتاب هست، اما بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی کدام ها هستند؟!